Publicado en Día de...

Día Internacional del Hashtag

Celébrase: 23 d’agostu de 2020
Proclama: Twitter
Dende cuando se celebra: 2018

El 23 d’agostu del añu 2007, nació en Twitter lo que güei conocemos col nome de hashtag, pero nun foi hasta l’añu 2018, 11 años dempués, que la famosa rede social del paxarín azul decretó que cada 23 d’agostu a partir d’esi momentu conmemorase de forma dixital el Día Internacional del Hashtag.  El hashtag foi una orixinal acción procedente d’un usuariu de la rede social Twitter, Chris Messina, que compartió un mensaxe qu’incluyía per vegada primera la famosa etiqueta, escribiéndola al pie de la palabra barcamp. El propósitu de Messina yera crear una especie de grupu entorno al hashtag, pero ensin propone-y lo xenero una nueva forma de clasificar la información y una manera muncho más senciella de detectar los tópicos d’interés o trending topics.

El fenómenu hashtag se viralizó a tal manera, que dos años dempués Twitter incluyolu como una de les funciones de la rede social y de magar, arrobínose al restu de les plataformes sociales como Facebook, Instagram ya inclusive Youtube. Ta claro que la manera d’usar estes etiquetes varia d’una rede social a otra y el so propósitu ye llixeramente distintu.

Seique’l datu más interesante que podemos dar sobro los hashtags, ye qu’acaldía se comparte un promediu de 125 millones d’estes etiquetes en tol mundu. Ye más, los creadores de Twitter desvelaron qu’esta ye xuna de les razones poles que quixeron crear un Día Internacional del Hashtag.

Gracies a los hashtag munches persones nel mundu pudieron arrobinar de manera efectiva los sos mensaxes. Xeneraron un impactu non solo na cultura de la humanidá, sinón qu’han visibilizao realidaes y problemátiques qu’enantes pasaben desapercibíes, llogrando calar na conciencia xeneral del mundu.

Celebralo ye desaxeradamente senciellu, cuidao que el mesmu Twitter creó un hashtag pa celebrar el día del hashtag, trátase  de la etiqueta #HashtagDay y #DíaDelHashtag. L’añu pasáu usar estes etiquetes suponía qu’apaeciera un emoji de corazón azul. Veremos ver cómo nos sospriende anguaño non solo esta rede social, sinón toles demás. Porque siendo dafechu sinceros los hashtags son parte de la cultura dixital colectiva.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu