Publicado en Día de...

Día Mundial del Corazón

La Organización Panamericana de la Salú y l’Organización Mundial de la Salú, celebren el 29 de setiembre’l Día Mundial del Corazón.1​

La Federación Mundial del Corazón col sofitu de la OMS y l’UNESCO designó nel 2000 el día 29 de setiembre como’l primer Día Mundial del Corazón. Esto obedeció, a una estratexa para poder tener la oportunidá de dar a conocer masivamente les enfermedaes cardiovasculares, la so prevención control y tratamientu. La primer vegada que se celebró foi de forma coordinada ente tolos países.

En collaboración cola OMS, la Federación Mundial del Corazón entama en más de 100 países eventos qu’ayuden a faer conciencia sobro los problemes cardiovasculares, esti tipu d’enfermedaes como l’infartu de miocardiu y l’accidente cerebrovascular son desafortunadamente les más mortíferes del mundu, bastante ye que cóbrense nel mundu 17,1 millones de vides al añu.

Si faes pequenos cambeos na to vida, vas tener una vida más llarga, saludable y plena. Solo trátase de preguntate a ti mesmu, a les persones que quies y a xente de too el mundu: “¿Qué puedo faer dende esti precisu momentu para curiar EL MIO CORAZÓN y EL TO CORAZÓN?”

Dalgunes de les coses que puedes faer pa curiar el to corazón son:

  • Cocinar y comer sanu: dieta mediterránea evitando’l consumu de grases enchíes y aumentando la ingesta d’omega 3 y pexe.
  • Faer exerciciu físicu, siquier media hora diaria.
  • Llindar el consumu de sustances perxudiciales como’l sal, el tabacu o l’alcohol.
  • Controla’l colesterol.
  • Controla’l to pesu. La obesidá ye un riesgu cardiovascular importante.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Un comentario sobre “Día Mundial del Corazón

Los comentarios están cerrados.