Publicado en Día de...

Día escontra la violencia de xéneru

El 25 de payares, ye’l Día Internacional de la Eliminación de la Violencia contra la Muyer de manera oficial dende l’añu 2000, cuando la ONU aprobó unu Resolvimientu que designaba esta fecha como’l Día internacional de la Eliminación de la Violencia contra la Muyer, convidando a gobiernos, organizaciones internacionales y a ONGs a coordinar esta actividá todo los años nesta fecha qu’alcen la conciencia pública.

Entamu del proyectu Coeducastur

Per otru llau, la directora d’Igualdá informó de les meyores del programa de coeducación que peracaba’l Principáu. Ello ye que al pie de la Conseyería d’Educación, yá dispon d’un borrador del desenvolvimientu del programa que se va testar a partir de xineru en cuatro colexos públicos na etapa educativa de Primaria en centros de Xixón, Avilés, les cuenques y una escuela rural.

El próximu cursu va prosiguir la implantación progresiva que va tomar toles etapes educatives, dende les escueles de 0 a 3 años, hasta Secundaria y Formación Profesional, pasando por Infantil, Primaria y Educación Especial.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu