Publicado en TIEMPU

Estáu del tiempu: sábadu 14 de payares


El tiempu n´Asturies

Alborecemos con escasa nubosidá ya con unes temperatures mui variopintes por mor de les iversiones térmiques ya’l vientu ábrigu. Onde ten al abellgu l’aire les temperatures son baxes, como los 1,8ºC de Perlín nel conceyu d’Uviéu, subiendo hasta los 14,9ºC del cabu Peñes, o los 13,6ºC de la Pola Somiedu, nel puirtu Payares rexistrán 5ºC pelaos.

Güei sábadu tendremos un aumentu de la nubosidá media-alta pero sin llegar a dexanos el día nuble del too, con unes temperatures que camudarán poco calteniéndose suaves, amás l’aire ábrigu va entamar a soplar moderáu en zones altes de la cordelera.

Mañana domingu arreciará l’aire durante’l riscar nes zones altes, onde puen tener raches fuertes que puen algamar los 70km/h. Cola llegada d’un frente altlánticu tendremos el cielu cubierto con precipitaciones de calter moderáu nes hores centrales del día, remitiendo al atapecer. L’aire tenderá a amenorgar y a facese gallegu, refrescando les temperatures a partir del mediudía, dándose les mínimes al final de la xornada.

El llunes disminuirá la nubosidá y abriranse dellos claros a partir del mediudía con unes temperatures más fresques qu’estos díes pero sin pasar fríu con másimes que rondarán los 15ºC.

El martes tará poco nuboso o escampláu con un descensu de les temperatures mínimes pero templando abondo’l día pela tarde con másimes que se van averar a los 20ºC.

Y paez qu‘a partir del miércoles podremos tener una entrada efímera de vientu calambrión ( NW ) que mos dexará un descensu de les temperatures y dalguna precipitación feble pero esto ya lu diremos viendo.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Un comentario sobre “Estáu del tiempu: sábadu 14 de payares

Los comentarios están cerrados.