Publicado en Fotografía, NATURA, Semeyes

Les semeyes d’animales más gracioses de 2020

Fonte: National Geographic España

Los premios Comedy Wildlife Photography Awards, con toa probabilidá’l concursu de fotografía de naturaleza más risonderu del mundu, en dando a conocer los sos 44 meyores imaxes d’esti 2020 en septiembre, yá anunció los so ganadores definitivos.

El negociador (Foto: Ayala Fishaimer / The Comedy Wildlife Photography Contest 2020)

El Comedy Wildlife Photography Awards, unu de los certames de fotografía más simpáticos y amenos del mundu, acaba de dar a conocer imaxes finalistes de la so sesta edición. La competición, idea de los fotógrafos y conservacionistas Paul Joysnon-Hicks y Tom Sullan, ye un concursu abiertu online y gratuitu que cada añu recueye les imaxes más desternillantes del mundu natural.

La sonrisa Foto: Arthur Telle Thiemann / The Comedy Wildlife Photography Contest 2020

Sicasí non tou son rises, pos la iniciativa, que amuesa la cara más gayolera de la naturaleza nació coles mires de concenciar al gran públicu sobro la importancia de caltener la vida selvaxe. Asina anguaño los organizadores centráronse en redol a la idea de como apurrir el nuesu granu de sable al caltenimientu dende casa, pa lo que destaquen cuatro pequenos aspeutos que cada unu de nós puede incluyir en mayor o menor midida na so rutina diaria como favorecer el comerciu local y responsable p’amenorgar la buelga de carbonu de los productos que llevamos a casa y ayudar al empar a les pequenes empreses de la nuesa redolada; collaborar al llabor de les abeyes asitiando plantes nos alfeizares de les nueses ventanes; utilizar l’avión pa llargues distancies y cuando sía única y eminentemente necesariu, o tratar de tresmitir al nuesu círculu más cercanu la necesidá de curiar de la nuesa redolada y la naturaleza colos pequenos xestos diarios.

El modelo

Foto: Luis Martí / Comedy Wildlife Photography Contest 2020

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu