Publicado en Llibros Reciella, Premios

Fundación Cuatrogatos 2021

Aquí están los libros ganadores del Premio Fundación Cuatrogatos 2021. La imagen que identifica al premio este año fue creada por el ilustrador ecuatoriano Santiago González. Consulten el folleto con los ganadores, finalistas y recomendados: https://bit.ly/3iVHFCs

/
Seleicionáu por parte de la «Fundación Cuatro Gatos» ente la so llista de los 100 meyores llibros en castellán d’Iberoamérica y Estaos Xunios.

RESUME: Simón por fin tien un diariu, pero ún de verdá, d’esos con tapes dures y un candáu que amarra secretos como si fueren d’oru. Asina, Simón va vedar les sos esperiencies al so hermanu Julián, daqué fleru. Julián nun va poder lleer la hestoria d’amistá ente Simón y Héctor, un neñu con autismu recién llegáu a clase. Tampoco cómo lo recibe Simón: ensin prexuicios, con naturalidá. Nin qu’Héctor non siempres llogra faese entender, y menos con otros alumnos. El fisgón de Julián tamién se va quedar ensin saber que Simón va defender al so compañeru de pupitre siempres que sía necesariu.

Estes páxines son una aproximamientu al autismu dende’l ciñu y el desenfado.


La «Fundación Cuatro Gatos» ye una organización ensin ánimu de beneficios asitiada n’Estaos Xuníos y que los sos oxetivos son la investigación y l’estudiu de la produición  editorial n’español, empobinada a llectores infantiles y xuveniles. Pa ello cunta col asesoramientu de pedagogos, maestros, filólogos, sicólogos y xente del rodiu de la LLIX. L’apaecer na so llista ye como una marca de garantía de calidá, dientro d’esi mundu editorial. Esti añu la escoyeta fue ente 1194 llibros, asoleyaos por 182 editoriales de 16 paises. Los países más representaos nos premios fueron Arxentina, Chile, Colombia, España y México.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *