Publicado en Día de...

Desfile d’amarutes con semeyes del Muséu del Pueblu d’Asturies.

El Muséu del Pueblu d´Asturies, en Xixón, espubliza semeyes prestoses d´Antroxu de va tiempu… Gracies! A los neños prestara-yos… Páxina del Facebook.

  • El Comercio 14/02/2021

ANTROXU 2021. CONCURSU D’AMARUTES

Recordámosvos qu’esta fin de selmana tamos faciendo’l nuesu propiu desfile d’amarutes con fotografíes de la colección del Muséu del Pueblu d’Asturies. Son diez los participantes, y vais poder votar por ellos apertando Gústame. D’esta miente, vais tener la oportunidá d’escoyer los trés amarutes (o fotografíes) más orixinales del nuesu desfile.


Esta niña es la última participante de nuestro concurso de disfraces. Fue fotografiada en el estudio del famoso retratista Ramón G. Duarte, en Oviedo / Uviéu, hacia 1910.


La novena participante del desfile de disfraces del museo es esta joven disfrazada de gitana echadora de cartas en el estudio del fotógrafo Lorenzo Cabeza, de La Felguera, hacia 1930.


Estos dos hombres son los octavos participantes de nuestro concurso de disfraces. Llegaron al estudio del fotógrafo Villanueva, de Gijón / Xixón, agotados de callejear. Para la fotografía se han quitado las mascaras. Es hacia 1925.


Las séptimas concursantes de nuestro desfile de disfraces son estas jóvenes de La Felguera fotografiadas por Lorenzo Cabeza, hacia 1930.


El sexto concursante es este niño disfrazado de Charlot, el emblemático personaje de Charles Chaplin, que apareció por primera vez en 1914; esta fotografía es de Prieto de hacia 1920.


Quintos concursantes de nuestro desfiles de disfraces: la princesa y el príncipe. Fotografía de Maxther, de Gijón / Xixón, hacia 1960.


Los cuartos concursantes son este grupo de jóvenes de La Pola de Siero disfrazadas de holandesas, aunque llevan madreñas en vez de zuecos, pero la intención es la que cuenta. La fotografía es anonima y de hacia 1915.


Tercer concursante: Grupo de disfrazados en Llanes, Foto Pepe, hacia 1920. Colección del Muséu del Pueblu d’Asturies.


Grupo de niñas fotografiadas por José Ibarra, en Avilés, en 1925.


Este fin de semana tendremos nuestro propio desfile de disfraces con fotografías de la colección del Muséu del Pueblu d’Asturies.  La primera concursante es esta niña fotografiada por Julio Peinado en Gijón / Xixón, hacia 1910.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *