Publicado en NATURA

Un adorable ñácaru rinoceronte toma unu pigazu rápidu metanes la carretera

«Este ye un video xenial que prindé nel que tuvimos un avistamiento increíble d’una madre rinoceronte y el so ñácaru na reserva de caza Hluhluwe Imfolozi«, esplicó Tim Brown, un operador de tours y safaris en Suráfrica conocíu en redes sociales por compartir atanantes vídeos d’animales selvaxes. Unu de los sos postreros videos foi grabáu na reserva Hluhluwe Imfolozi, Suráfrica, la reserva natural más antigua de too el continente africanu. Los protagonistes son un ñácaru de rinoceronte blancu y la so madre n’una escena que nun puede ser más tienra. VER VIDEU

«Llevábamos tol día conduciendo y faía unos 36 graos, atopamos con estos dos al llau de la carretera d’alimentación. El ñácaru rinoceronte depués caminó escontra la carretera y chóse mientres 4 minutos más o menos frente al nuesu vehículu»

«Asina que quedamos sentaos y esperamos. Ella nun se movió hasta que la so madre crució la carretera para alimentase al otru llau y claramente el ñácaru taba tan escosa que dempués de siguir a la so madre volvió chase al llau de la carretera», sentenció Tim Brown.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *