Publicado en Día de...

Día Internacional de la Danza

En 1982, por iniciativa del Comité Internacional de Danza, foi proclamáu pola UNESCO’l 29 d’abril como Día Internacional de la Danza. La fecha escoyida correspuende al natalicio del baillarín y coreógrafu Jean-Georges Noverre. L’oxetivu  ye homenaxar a la danza como una disciplina d’arte universal y diversa, axuntando a tolos qu’escoyeron esta forma d’espresión ensin barreres culturales, polítiques y étiques.

¿Qué ye la danza? Al traviés de movimientos corporales, los seres humanos s’espresaron y comunicaron dende tiempos ancestrales. La danza ye, entós, una forma d’espresión y d’interacción social acompañada de ritmos acústicos, con fines d’entretenimientu, artísticos, culturales y relixosos.

Ye igualmente conocida como’l llinguaxe del cuerpu«, siendo una espresión d’emociones que comuniquen sentimientos al traviés de los movimientos. Na actualidá destáquense diversos estilos y xéneros, que van de lo tradicional y académicu a lo cotidiano, d’alcuerdu a les distintes cultures.

Mentamos dalgunos d’ellos:

  • Danza popular o folklórica: espresen los valores y tradiciones culturales d’una localidá, tales como’l flamencu,la danza árabe, el tangu y los bailles de salón.
  • Danza clásica: correspuenden a la execución de movimientos harmónicos y coordinaos, provenientes del períodu clásicu de l´antiguedad medieval: dancia ballet.
  • Danza moderna: los sos movimientos y vestimienta reflexen una identidá social: popping, funky, break dancie, jumpstyle, hip hop.

Tou estilu y xéneru de danza tien de cuntar colos siguientes elementos:

Espaciu: selección d’un espaciu físicu fayadizu para la execución d’entrenamientos y presentaciones.
Coreografía: basada na coordinación de movimientos corporales para formar un baille, so la dirección d’un coreógrafu.
Entrenamientu: por aciu l’estudiu y la práctica continua para llograr una óptima execución de la coreografía.
Vestimienta: ropa y accesorios fayadizos al estilu y xéneru de la danza.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *