Publicado en Día de...

Día Internacional del Neñu

El Día del Neñu ye una celebración añal dedicada a la fraternidá y a la comprensión de la infancia nel mundu, en que s’efectúen actividaes para la promoción del bienestar y de los derechos de los neños. Esta efeméride ye reparada distintes feches dependiendo de cada país.​  Info Wikipedia

El 15 d’abril celebrase n’España’l Día del Neñu, cola cuenta d’homenaxar a los más pequenos, promoviendo los sos derechos ya impulsar el so bienestar. Coles mesmes, pretende sensibilizase a la población sobro les necesidaes integrales de los neños españoles y de xacíu d’otres nacionalidaes como base fundamental de la Sociedá.

Magar ye ciertu qu’esiste un Día Universal del Neñu establecíu oficialmente pola Organización de les Naciones Xuníes (ONU) queda a elección de cada país escoyer el día pa la so celebración nacional. En virtú d’ello España celebralo cada 15 d’abril. Info ONU

Ye una fecha especial para celebrar colos más pequenos, siendo bien común la entrega d´obsequios y presentes, llambionaes y paseos fabulosos, llenos d’allegría y muncha diversión. Tenemos de recordar que’l Día del Neñu celebra tolos díes de la meyor forma: compartiendo tiempu calidable colos nuesos fíos, dedicándo-yos tola atención y l’amor posible, especialmente en tiempos d’incertidume y pandemia, onde los principales afectaos son los neños por cuenta del cambéu de la so rutina y actividaes diaries (escuela, amigos, actividaes recreatives y deportives, ente otros).

¿Cómo faer esto? Pos de munches maneres, como xugar, ver una película risondero y animao, lleer cuentos, pintar o dar un paséu en bicicleta. Lo importante ye afitar los llazos familiares, con muncho amor, comunicación y autonomía, respetando siempres los valores y riegles nel grupu familiar.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *