Publicado en Día de...

Día Mundial De Concienciación Sobro L’Autismu

Puedo APRENDER. Puedo TRABAYAR.

Envalórase que 7 millones de persones tienen trestornu del espectru del autismu (TEA) n’Europa. N’España, más de 450.000. Para elles, l’accesu a la educación y al empléu nun son solo un derechu, sinón tamién factores clave para la so calidá de vida.

Para visibilizar les barreres y oportunidaes de les persones con autismu nestes dos árees fundamentales na calidá de vida de les persones con autismu, Autismo España súmase a la campaña promovida por Autismu España, que sol lema ‘Puedo APRENDER. Puedo TRABAYAR’, pretende crear conciencia sobro cómo crear les condiciones fayadices pa faer que la educación y l’empléu sían más accesibles pal colectivu.

Tener autismu nun significa nun ser humanu, sinón ser distintu. Jim Sinclair, 1992

L’autismu ta consideráu como una discapacidá qu’afecta’l desenvolvimientu neurolóxicu de los individuos que lu carecen y que se presenta nes primeres etapes de la infancia. Caracterizase por ser una condición qu’afecta la interacción col mundu esterior, el contactu coles persones de la redolada y problemes de comunicación verbal.

La TEA paez empecipiase n’etapes bien tempranes del desenvolvimientu cerebral. Sicasí, los signos más obvios tienden a remanecer ente los 2 y los 3 años d’edá.

/

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *