Publicado en Día de...

Día Mundial del emprendimientu

Feliz Día Mundial del emprendimientu a toes eses persones que cola so enerxía , creatividá  y talentu mueven el mundu.

El 16 d’abril homenaxamos a aquelles persones con espíritu entamador y visionariu que s’empecipia col desenvolvimientu y execución d’una idea de negocios. El 16 d’abril celebra’l Día Mundial del Entamador o emprendedor.

Tien como oxetivu impulsar l’espíritu entamador y fomentar la xeneración d’idees y la so puesta en marcha. N’España les ‘startups’ suman una media de 2,5 años de vida y son principalmente de finances, salú y educación, según el Mapa del Emprendimiento 2020.

N’España l’entamador tien unos 34 años de media, según el Mapa del Emprendimiento 2020 ellaboráu por Spain Startup-South Summit. Ente que el 52% de los entamadores vien de trabayar por cuenta ayena, solo’l 1% xusto antes tuvo nel paru. La mayoría yá punxo en marcha otros negocios y tien siquier un títulu universitariu y un máster. Seis de cada 10 son entamadores en serie y el 40% vendió siquier xuna de los sos ‘startups’ anteriores. Pero si por daqué caracterícense los so negocios, ye porque xeneren empléu. Un 76% de les ‘startups’ cuntaben en 2020 con ente dos y 10 emplegaos —frente al 40% de 2019—.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *