Publicado en Artículos, Asturies.com

Muyeres compositores…

‘Piedra gris con rellumos doraos’ ye’l títulu de la obra nueva d’Helena Trexu Fombella, que se va presentar esti vienres en Xixón nun actu que va contar cola presencia de la cantante Silvia Quesada. Y ye que la música ye la temática sobre’l que xira esti llibru pa la reciella nel que son protagonistes les muyeres compositores.

Una neña, Dobra, intérprete d’un instrumentu y fía tamién d’una música, ye la que cuenta esta historia que busca “visibilizar y homenaxar la música compuesta por muyeres, cuasi siempre amatagada y a vegaes incluso apropiada polos homes, y alendar a les nueves xeneraciones de neñes y moces a que lluchen polo que-yos presta y nun se dexen influir por estereotipos”. El Grupu Epona edita esta obra que surdió nel pasáu confinamientu.

La xixonesa Escuela de Comerciu va acoyer mañana la presentación de ‘Piedra gris con rellumos doraos’ a les 19.30 hores, con aforu llendáu pa cumplir coles midíes de seguranza pola COVID-19, polo que p’asistir ye necesario acutar plaza nel corréu electrónicu grupu_epona@yahoo.es aportando nome y númberu de teléfonu. Trexu y Quesada van participar nel actu, onde va ser posible adquirir el llibru, que yá se pue atopar nes llibreríes.

El llibru trata sobre les muyeres compositores na hestoria, nun rellatu cuntáu por una neña, Dobra, que tien una ma que tamién ye música y ella mesma toca un instrumentu. «Ye un llibru surdíu del confinamientu, fecho col envís de visibilizar y homenaxar la música compuesta por muyeres, cuasi siempres amatagada y a vegaes inclusive apropiada polos homes, y alendar a les nueves xeneraciones de neñes y moces a que lluchen polo que-yos presta y nun se dexen influyir por estereotipos», esplica l’autora.

 

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *