Publicado en Día de...

Día de Star Wars

Ye un día de celebración n’homenaxe a la franquicia creada por George Lucas. Foi creada por fanáticos de la serie de películes y darréu espublizada al traviés de les redes sociales.​ Nel Día de Star Wars da la vuelta a los clásicos y afaya qué semeyances hai entre Anakin Skywalker y Lázaro nel «Lazarillo de Tormes».

El títulu fundacional de la narrativa picaresca castellana ye tou un exemplu de la llamada novela de formación. La vida de Lázaro, enllena de torgues, ye un símbolu del pasu de la infancia —y la so inxenuidá— al maduror y el so cinismu. Astutu y mentirosu, Lázaro ye un antihéroe, un personaxe d’una moral complexo y ambiguo que, nel so acercamientu al llau escuru y marxinal de la realidá, adelantrase a figures contemporanees como Anakin Skywalker.

Disney muestra su sable láser en el día de ‘Star Wars’

L’orixe de la fecha ye bien interesáu. El 4 de mayu de 1979, cuando’l mundu taba estasiado tres l’estrenu de la primer película de La Guerra de les Galaxes, el diariu británicu London Evening News publicó una nota na que miembros del Partíu Conservador del Reinu Uníu felicitaben a Margaret Thatcher pol so acabante adquirir puestu como primer ministra del país, incluyendo esta frase «May the Force be with you», traducíu como «que la fuerza te acompañe». Esto foi aprovecháu polos fans como impulsu para crear el Star Wars Day.


Investigadores de la Brigham Young University consiguieron recrear na realidá los rayos láser que vemos en películes de ciencia-ficción. Desque la serie Star Trek nos años 60, y Star Wars nos 70, consiguieron popularizar los rayos láser, los científicos han intentando recrear esti efectu na vida real.

Los rayos láser consiguiéronse producir va décades, pero como una fonte de lluz continuo, non en pulsos curtios visibles pol güeyu humanu, como ye un disparo láser d’una pistola, o una nave espacial.

Agora, científicos de la Brigham Young University en Utah (Estaos Xuníos), consiguieron recrear esti efectu na vida real: rayos láser que non solo se mueven y son visibles al güeyu humanu, sinón que tamién pueden crear figures que se mueven: como una película d’animación ensin pantalla.

L’efectu llámase Imaxe volumétrica ensin pantalla, porque al contrariu que los hologrames convencionales, nun precisa una pantalla para xenerar la imaxe. El rayu láser o la figura de lluz dibúxase directamente nel aire asina que, de nuevu, al contrariu que los hologrames, puede vese dende cualquier ángulu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *