Publicado en NATURA

L’iceberg más grande del mundu esprendese de la Antártida

Un iceberg más grande que Mallorca s’esprendió de les mariñes Antártiques y salea ensin control nel mar xeláu.

El 19 de mayu de 2021, l’Axencia Espacial Europea llanzó un comunicáu que sollertó al restu del mundu. Un iceberg de dimensiones colosales esprendese de la barrera de xelu Filchner-Ronne, pol frente occidental del paraxe xeláu. Cerca del mar de Weddell, el bloque masivu salea al debalu dende la Antártida, ensin fuerza humano que pueda contenelo.

 

Según les observaciones de l’Axencia Espacial Europea, l’iceberg mide más de 4 mil 300 kilómetros cuadraos. Identificáu como l’A-76, trátase del bloque de xelu de mayor tamañu que s’esprendió nel planeta. Según les imaxes que refundió la misión Copernicus Sentinel-1, puede llegar a midir hasta 170 kilómetros de llargu.

En total, según les estimaciones de l’axencia, el bloque de xelu puede ser inclusive más grande que la totalidá de Mallorca, la isla d’España. Dende la gran barrera de xelu de la Antártida, quedose col títulu qu’ostentaba l’iceberg A-23A, que cuntaba con pocu menos de 4 mil kilómetros cuadraos d’área.

Inevitablemente, los espertos que monitorean mientres tol añu los desprendimientos de xelu nos polos amestaron l’incidente cola crisis climática qu’azota al planeta na actualidá.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *