Publicado en Campañes

Campaña: ‘La sidra, con mazana d’Asturies’

Los collecheros protagonicen la campaña de branu de Sidra d’Asturies p’animar al consumu d’esta bébora con Denominación d’Orixe Protexida (DOP). Va difundise per prensa, radio, televisión, redes sociales y soportes esteriores emplegando la imaxe de productores xunto col eslogan ‘La sidra, con mazana d’Asturies’.

La sede del Conseyu Regulador, en Villaviciosa, acoyó esta mañana l’actu de presentación d’una campaña que “torna a concentrase en protexer lo de nueso, conservar la tradición y volver al orixe, sofitando a los collecheros del Principáu al traviés de la demanda de Sidra d’Asturies, la única con mazana 100 por cien asturiana”. Va tener un llargor de 3 meses y informa al consumidor sobre la importancia que pal campu asturianu tien consumir la sidra producida baxo la etiqueta de la DOP.

Na cartelería, como se venía faciendo estos meses pasaos, rescampla la imaxe de dellos productores delantre los sos pumares xunto col lema escoyíu, con dos versiones, n’asturianu y en castellanu –‘La sidra, con manzana asturiana’–. Amás, la campaña tamién se va llevar a soportes como la radio y la televisión.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *