Publicado en Día de...

Día Internacional del Sushi

El 18 de xunu celebra’l Día Internacional del Sushi de manera estraoficial una y bones la fecha nun ta reconocida pola ONU. La iniciativa de celebrar el Día Internacional del Sushi foi de Chris DeMay, alministrador d’una páxina de Facebook sobro «sushi» en 2009 que propunxo la fecha y tuvo muncho ésitu a nivel mundial. DeMay que tuvo la idea d’escoyer esi día en particular con cuenta de rindi-y homenaxe.

Anguaño’l sushi ye un platu de moda na gastronomía internacional, pero’l so orixe ye bien antiguu. Les primeres referencies daten del añu 718 en China. Pero aquella forma de preparar na antigua China, que non Xapón, diverxen enforma de les actuales preparaciones.

Anguaño ye unu de los platos más comunes en Xapón y ta ellaboráu a base d’arroz cocío adobáu con vinagre d’arroz, azucre y sal. Preparar en raciones pequenes, del tamañu d’un bocau y, según la forma qu’adopte y la relación ente los sos ingredientes, tien un nome distintu.  Preséntase combináu con otros ingredientes como pexes crudos, mariscos, verduras, etc.​ ​​ Esti platu ye unu de los más reconocíos de la gastronomía xaponesa y unu de los más populares internacionalmente.​

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *