Publicado en Concursu

X Concursu Canción Asturiana Conceyu Siero

Zarráu yá’l plazu y con tola maquinaria preparada pa entamar esti prósimu domingu nel Teatru Auditoriu CPI Llugones, la organización d’esti Concursu de Canción Asturiana Conceyu de Siero sentímonos ablucaos pola respuesta que ta teniendo esta X edición. A les 6 hores de dar anuncia de les inscripciones yá taben cubiertes toles places.

Ye una amuesa de la necesidá que tenemos d’espacios pa l’asturianada dempués d’esti parón tan llargu. Y si les y los intérpretes tuvieron bona respuesta a esta convocatoria, la xente aficionao tampoco nun quedó p’atrás. La noticia espardióse como la espluma, tanto nes redes sociales como nos medios de comunicación y gracies a ello ta teniendo una cobertoria perguapa. Son munchos los mensaxes d’interés y apoyu y, un por un, queremos davos les gracies mas fonderes.
Y ye qu’anque tolos años entamamos esti concursu cola meyor de les intenciones y con muncha emoción, esti añu facémoslo sabedores del retu que conlleva pero con munchu más procuru pa tar al altor de les espectatives de toles persones que formáis parte de la familia de la tonada.

Cerrado el plazo y con toda la maquinaria preparada para comenzar este próximo domingo en el Teatro Auditorio CPI Llugones, la organización del Concursu de Canción Asturiana Conceyu de Siero nos sentimos sorprendidos por la respuesta que está teniendo esta X edición. A las 6 horas de anunciar la apertura de las inscripciones quedaron cubiertas todas las plazas. Esto es una muestra de la necesidad que tenemos de espacios para la asturianada después de este largo parón. Y si las y los intérpretes han tenido una buena respuesta a esta convocatoria, la afición tampoco quedó atrás. La noticia corrió como la espuma, tanto por redes sociales como en los medios de comunicación y gracias a ello esta teniendo gran cobertura . Son munchos los mensajes de interés y apoyo y, uno por uno , queremos daros nuestro más sincero agradecimiento.
Y es que aunque todos los años organizamos este concurso con la mejor de las intenciones y con mucha emoción, este año lo hacemos sabiendo del reto que conlleva, pero mucho más atentos para estar a la altura de las espectativas de todas las personas que formáis parte de la familia de la tonada.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *