Publicado en DEP

Dexonos Menchu Álvarez del Valle: periodista, muyer y amante d’Asturies.

Una periodista que fixo hestoria n’#Asturies y que yá nos años 60 sofitó l’#asturianu.
Collaboró, como recoyí na mio tesis, na “Discoteca del Bable” de l’asociación Amigos del Bable, alredor de 1969, con dos discos nos que recitaba poesíes n’#asturianu cola so maraviyosa voz.
/

La periodista radiofónica Menchu Álvarez del Valle, güela paterna de la reina Letizia y residente en Ribesella (Asturies), finó ayeri, llunes, a los 93 años, confirmaron a Efe fuentes de la so redolada. Más allá de ser ‘la güela de’, Menchu foi –nun tiempu d’homes una de les voces más reconocíes y respetaes de la radio asturiana. Bona conocedora de la so tierra y defensora de la so cultura, nos sesenta afiguró la so voz en dellos vinilos n’asturianu.

Menchu, como yera conocida, nació en Santander pero yá dende bien nuevu treslladose a vivir a Uviéu, onde empecipió una llarga trayectoria radiofónica que la convirtió n’una de les voces más reconocíes n’Asturies.

Trabayó 42 años como llocutora hasta convertise n’una de les voces más reconocíes d’Asturies

Madre de trés fíos -Jesús Ortiz, padre de la reina; Henar y Cristina, yá finada- moraba dende va munchos años na pequena localidá de Sardéu, a cinco kilómetros de Ribesella.

«Menchu yera entrañable, tou corazón, d’eses persones que nun escaeces nunca, yera para recordar siempres».

 

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *