Publicado en Día de...

Día del Emoji

  • ”Nós, los pueblos»…

L´ONU trabaya para toos, perdayuri: ayudando a combatir la crisis de la COVID19, promoviendo la paz y la seguridá, pol llogru de los OxetivosMundiales y el respetu de los derechos humanos.

El día mundial del emoji (N’inglés: World Emoji Day) ye una fiesta non oficial celebrada’l 17 de xunetu.1​2​ El día considérase una «celebración mundial del emoji» ​ y celébrase añalmente dende 2014 ​ con eventos emoji y llanzamientu de productos.​

Los emojis o emoticonos conquistaron les nueses conversaciones nos últimos años y raru sería atopar a daquién que nun utilice dalgunos d’ellos nel so día a día, sobremanera tres el boom de les redes sociales y les aplicaciones de mensaxería instantánea que toos llevamos nos nuesos bolsos.

Ente tolos emojis esistentes tamién ta’l emoji de calendariu, qu’entró a formar parte del estándar Unicode 6.0 en 2010. El motivu pol que se celebra esti día’l 17 de xunetu ye pol diseñu del emoji nos sistemes d’Apple, qu’amuesa xusto esa fecha.

L’inconveniente ye yá toos conocemos ye que non tolos sistemes operativos o fabricantes de dispositivos utilicen el mesmu diseñu pal mesmu*emoji. Asina, por casu, Apple, Google, Mozilla o EmojiOne sí tienen el 17 de xunetu, pero en Facebook apaez un día 3 (ensin mes), en Twitter un 21 de marzu (el día en que Jack Dorsey escribía’l primera tuit de la hestoria), LG tien un 27 de marzu y otros como Samsung, Microsoft o HTC directamente nun tienen un día concretu, solo ye la forma del calendariu.

Si quies afayar los distintos diseños de los emojis a lo llargo del tiempu y ente sistemes, la EmojiPedia ye’l llugar de referencia ensin dala dulda. Amás, equí faemos una repasada de les meyores webs pa copiar emojis alternativos y distintos a los típicos:

De xuru tengas los tos emojis preferíos, esos qu’uses pa espresar emociones úniques, pero munchos compartimos preferencies y hai emojis que s’usen más qu’otros. Facebook, como rede social por excelencia con más de 2.000 millones d’usuarios activos, tien xunas estadístiques bien interesaes sobro los emojis más populares.

Nel casu de Facebook, estos son los 10 más usaos:

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *