Publicado en Conseyería d´Educación

Toma de posesión de Lydia Espina, Conseyera d´Educación

“Busco una conseyería cercana que se base na escucha activa y la empatía”

Na imaxe, Espina y Suárez, conseyera entrante y saliente, de manera respeutiva. Semeya obra d’Armando Álvarez.

La conseyera d’Educación nueva, Lydia Espina, tomó posesión del so cargu esti xueves enantes de la celebración del Conseyu de Gobiernu. “Busco una conseyería cercana que se base na escucha activa y la empatía”, aseguró la maliaya, que sustitúi nel cargu a Carmen Suárez.

Ente los retos que va tener qu’afrontar Lydia Espina nestos dos años próximos ta la creación de la especialidá docente de Llingua Asturiana y Gallego-asturiano, anguaño paralizada en Madrid, onde tamién hebo cambiu na cartera d’Educación y Formación Profesional. Isabel Celaá, qu’optaba por esperar a la declaración d’oficialidá n’Uviéu, cesó nel so cargu en beneficiu de Pilar Alegría.

“Empiezo con munchísima ilusión y brindo diálogu a tolos sectores educativos, sindicatos, families, asociaciones, profesoráu, alumnáu, conceyos y a toes aquelles persones que lo precisen. Les mios puertes tán abiertes y les del equipu que se conforme tamién lo tarán”, confesó. Tuvo pallabres tamién pa la so predecesora, a la qu’agradeció “el so trabayu y el so llabor fechu nesti tiempu tan difícil, na mio opinión el más difícil vivíu na educación asturiana”.

Espina, qu’hasta agora ocupó’l cargu de direutora xeneral de Planificación y Infraestructures Educatives, aseguró que “busco una conseyería cercana que se base na escucha activa y la empatía”. Ente los sos oxetivos pa estos dos años que queden de llexislatura citó l’aseguramientu de la presencialidá nos centros nestos tiempos de pandemia, l’informar “en tiempu y forma” a la comunidá educativa de “les decisiones que se vayan tomando”, la dixitalización “como una exa vertebral de la nuesa comunidá”, la potenciación de la Formación Profesional (FP) y l’ampliación y reforzamientu de la rede de 0 a 3.

 

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *