Publicado en NATURA

Ampliación de la reserva marina d’El Cachuchu

El Cachuchu ye un ecosistema marín asitiáu no fondero del Mar Cantábricu.

Aprobáu’l segundu plan de xestión y l’ampliación de ‘El Cachuchu’. El xarabal Le Danois, más conocíu como «El Cachuchu», foi declaráu reserva marina pa la so protección en marzu del 2008, convirtiéndose na primer zona marina protexida n’España, qu’agora va ser ampliada.

El Gobiernu aprobó esti martes l’ampliación de la reserva marina d’El Cachuchu, un ecosistema asitiáu no fondero del Mar Cantábricu, según anunció la vicepresidenta cuarta y ministra pa la Transición Ecolóxica y Retu Demográficu, Teresa Ribera, na rueda de prensa posterior al Conseyu de Ministros.

El xarabal Le Danois, más conocíu como «El Cachuchu», foi declaráu reserva marina pa la so protección en marzu del 2008, convirtiéndose na primer zona marina protexida n’España, qu’agora va ser ampliada.

El Cachuchu ye un ecosistema marín asitiáu no fondero del Mar Cantábricu, a unos 65 kilómetros de la mariña al altor d’Asturies.​

El Conseyu de Ministros, a propuesta del Ministeriu pa la Transición Ecolóxica y el Retu Demográficu (Miteco), aprobó esti martes el Real Decretu que regula y amplía l’Área Marina Protexía y la Zona Especial de Caltenimientu ‘El Cachuchu’. En concreto, incrementóse en 26.714 hectárees la so área inicial, dexando un total de 261.664 hectárees protexíes, y s’actualizós la regulación d’usos y actividaes de la zona.

El Cachuchu ye una gran monte submarín que s’alza dende los más de cuatro mil metros de fondura de la llanura abisal del golfu de Vizcaya hasta los 425 metros sobro’l nivel del mar. El so cume alcuéntrase frente a Ribesella (Asturies), a 65 kilómetros de la mariña. Según informó’l Gobiernu, esti espaciu marín ye un ecosistema de gran importancia nel nuesu país, pos alberga una gran variedá d’hábitats y especies protexíes por diverses directives europees y convenios internacionales, como’l Conveniu pa la protección del mediu ambiente marín del Atlánticu nordeste (Conveniu Ospar). Dalgunes de les especies que pueden atopase nesti territoriu son la tortuga boba (Caretta caretta) o’l delfín mular (Tursiops truncatus).

El Cachuchu foi declaráu como espaciu protexíu por mor del Real Decretu en 2011, cuando foi aprobáu, cola mesma, el so primer plan de xestión. Esti plan recoyía les midíes de protección correspondientes tanto pa l’Área Marina Protexía como pa la Zona d’Especial Caltenimientu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *