Publicado en Asturies

La Regalina, una xoya más de les que tenemos n’Asturies

La Ermita de Santa Marina de Riégala, más conocida como la Regalina, ye una xoya más de les que tenemos n’Asturies, entá non demasiáu conocida nin allegada fora del periodu vacacional. Una visita curtia, en principiu claru, porque una vegada pongas el pie ellí les enormes panorámiques costeres van apangar les tos prieses.

Ónde ta la Ermita de la Regalina: Ta na mariña occidental d’Asturies, a pocos minutos del preciosu pueblu de Cadavedo. Quiciabes te resulte más fácil asitialo, si te dicimos que ta a metá de camín ente L.luarca y Cuideiru.

Cadavedo pertenez al conceyu de Valdés, por él pasa’l camín de Santiago y foi galardonáu yá en 1954 como pueblu más guapu d’Asturies. Bona amuesa d’ello, son los sos horros, xardinos, cases… pero ese ye tema pa otra ocasión.

Si tas de viaxe per Asturies, que sepas qu’esta zona ye más sele que l’oriente, y con bones sableres a tiru de piedra. Xuna bona opción ye dormir en Cadavedo.

Cómo llegar a Ermita de la Regalina: Lo más habitual ye faelo pela Autopista del Cantábricu A-8 y tomar la salida númberu 451 escontra Cadavedo si vienes dende Galicia, o la 450 si vienes dende Avilés.Enllaz a Google Maps equí.

Unos 100 metros antes de llegar a la ermita hai xuna pequena zona d’aparcamientu. La carretera ye bona.

Qué faer na Ermita de la Regalina: Ye un llugar pa percorrer tranquilamente y recrease cola ermita y horros cercanos, arrodiaos de paisaxes d’una terrible guapura.

La ermita, pintada n’azul y blancu, ta nel campu de la Garita y foi construyida en 1931. El padre Galu quería que fuera un llugar de pelegrinación pa venerar a la virxe de Riégala, patrona de Cadavedo, conocida cariñosamente como la de la Regalina.

La visita a esti llugar tan bellu puedes faela nuna parada rápida de poco más de 5 minutos, pero t’encamentamos que-y eches un mizcu de tiempu y nun quedes solo cola semeya. Vete ensin priesa y esfruta del llugar tranquilamente, que’l redolada bien la merez.

Y ye que la ermita ta nuna zona preciosa de cantiles y sableres, con dos horros cercanos. El llugar ye privilexáu, ye un mirador dende’l que pueden vese munchos kilómetros de mariña si’l día acompaña, incluyendo los cabos Bustu y *Vidio. Destaca la preciosa sablera de *Cadavedo (Ribeirona) en primer términu.

Sablera de Cadavedo. Hai dellos bancos nos que sentase a almirar el llugar. Esfruta d’unu mientres un ratu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *