Publicado en Esposiciones, RTPA

Más de 15.000 Playmobil amuésense nel hotel de La Reconquista d’Uviéu

L’amuesa tará abierta de llunes a domingu hasta’l 15 d’agostu

El hotel de La Reconquista acueye la gran esposición de Playmobil, con más de 15.000 pieces. Tán espardíes en nueve temátiques diferentes, dende’l Far West hasta los estudios d’Hollywood.

L’amuesa tará abierta hasta’l 15 d’agostu, tolos díes de la selmana, n’horariu de mañana y tarde. El so preciu ye de cuatro euros. Los beneficios sedrán pa Dosis de Sorrises, una asociación que llucha escontra’l cáncer infantil.

Sortearáse un llote de Playmobil ente los asistentes que participen nel Xuegu del Tesoru.


Uviéu va acoyer n’agostu una esposición de Playmobils, con más de 15.000 pieces

L’Hotel de la Reconquista d’Uviéu va acoyer del 7 al 15 d’agostu la Gran Esposición de Playmobils, con más de 15.000 pieces y distintos xuguetes clásicos de dómina, n’horariu de 11.00 a 14.00 y de 17.00 a 20.00 tolos díes de la selmana. Más de 15.000 pieces de Playmobil partíes en 9 mundos: La Granxa, L’Alloñáu Oeste, El Gran Zoo, El Maraviyosu Mundu del Circu, Les Atracciones de Feria, Los Tarrecibles Pirates, Los Bomberos, Studios de Hollywood y l’Hospital Infantil n’homenaxe al llabor social contra’l cáncer infantil. Amás va haber un xuegu interactivu a manera de busca de l’ayalga para toos los asistentes. Preciu entrada: 4 €

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *