Publicado en Curiosidaes, NATURA

Afayen en Brasil una nueva especie de dinosauriu: Kurupi itaata

Un grupu de paleontólogos afayaron en Brasil una nueva especie de dinosauriu carnívoru qu’analayaba pel país fai unos 70 millones d’años.

Moteyáu como Kurupi itaata, esti depredador bípedu caracterizáur por tener dos piernes fuertes y brazos curtios como ye’l casu del T Rex. Según los informes, midía cinco metros de llargu y tenía una cola fuerte y ríxida.

Los investigadores atoparon los restos fosilizaos en Monte Altu nel estáu de Sao Paulo, unu de los sitios con más afayos de dinosaurios en tol país. Hasta agora identificáronse les vértebres y la maxana del dinosauriu, pero entá se tán realizando más investigaciones sobro otros fósiles atopaos.

El trabayu d’escavación en Monte Alto afayó la primer pieza del fósil de Kurupi itaata en 2002. Pero xuna escavación adicional nel llugar dexó a los investigadores axuntar más información sobro la nueva especie de dinosauriu qu’habíen atopáu.

Un modelu del Kurupi itaata y los sos restos fosilizaos va esponese nel Muséu de Paleontoloxía de Monte Altu, que presume de tener el meyor el trabayu sobro descubrimientos de dinosaurios del mundu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *