Publicado en Día de...

Día Internacional de la Muyer Rural

L’Equipu de Muyer del Conceyu de Piloña entamó esta actividá en redol a los llavaderos como espaciu arquitectónicu, cultural y social; lo que trai conocer tamién a les muyeres que la utilizaron y la relación qu’éstes teníen cola agua.

Les muyeres rurales 👩‍🌾 tienen un papel fundamental nel pasáu, presente y futuru de los pueblos 🏘️ Nesti Día de les Muyeres Rurales ponse’l focu nel fortalecimientu del so resiliencia y el desenvolvimientu de les sos habilidaes y capacidaes de lideralgu 💪

Vamos Cuntar cola participación de Daniel Cueli Canto y Montserrat Garnacho Escayo, tou un luxu para entender la hestoria público y privao d’esos espacios. Y nos amenizaran la velada -yos pandereteres feministes «Nun tamos toes»…

Les muyeres rurales-una cuarta parte de la población mundial- trabayen como llabradores, asalariaes y empresaries. Llabren la tierra y llanten les granes qu’alimenten naciones enteres. Amás, garanticen la seguridá alimentaria de les sos poblaciones y ayuden a preparar a les sos comunidaes frente al cambéu climáticu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *