Publicado en Día de...

Día Mundial de les Frutes y Verdures

El 15 d’ochobre celebra’l Día Mundial de les Frutes y Verduras. Anguaño’l lema ye “Frutes y Verduras para sistemes alimentarios sostenibles y saludables”.

Amás nesta ocasión tenemos doble celebración, yá que, anguaño 2021, proclamóse dende la Organización de les Naciones Xuníes para l’Alimentación y l’Agricultura (FAO) l’Añu Internacional de les Frutes y Verduras (AIFV), que pretende ameyorar la producción d’alimentos saludables y sostenibles al traviés de la innovación y la tecnoloxía y al amenorgamientu de la perda y bagazu d’alimentos, buscando sensibilizar a la población sobro la importancia del consumu diariu de siquier 5 raciones ente frutes y hortolices pa la promoción de la salú y la prevención y control de la obesidá y les enfermedaes cróniques, según sofitar y poner el valor al sector hortofrutícola.

Por esti motivu ponse en marcha la campaña #DíaMundialFyV pa treslladar al consumidor que les frutes y hortolices son los meyores aliaes pa nuesa salú, yá que son alimentos imprescindibles pol so conteníu n’agua, sales minerales, vitamines o fibra y amás… ¡tán perriques!

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *