Publicado en Esposiciones, Uviéu

Discovering Dinosaurs n’Uviéu

Discovering Dinosaurs ye una esposición interactiva compuesta por una ventena de retruques animatrónicas de los xigantes qu’habitaron la tierra fai 200 millones d’años. Videu

  • Polideportivu Colexo Auseva (Maristes) Uviéu
  • ENTRAES: Si al efectuar la compra, non te dexa escoyer el númberu de tickets deseyáu, la sesión nun dispon d’aforu abondu disponible dende 9,00 € (preciu mínimu ensin comisión).
  • Los menores de 24 meses nun paguen pero tienen d’adquirir entrada.

Un viaxe al pasáu nel que los neños de toles edaes van afayar de primera esquito cómo yeren, cómo vivíen y hasta cómo se movíen estos xigantes prehistóricos.

Al entamu del percorríu, cada pequeñu va recibir un cuestionariu llenu de pruebes y entrugues que van tener que completar mientres la esposición. Una aventura na busca de l’ayalga que los animará a aprender y estudiar caúna de les especies espuestes, según desenterrar fósiles o retratase dientro d’un güevu de dinosauriu. L’amuesa pretende enseñar a los más pequenos los misterios d’esta dómina histórica, amás de contribuyir a un aprendizaxe significativu d’otros conteníos del currículum escolar.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *