Publicado en Día de...

Día del Inventor/a Internacional

Cada 9 de payares celebrar nel mundu’l Día del Inventor Internacional, una fecha que s’escoyó n’honor a l’actriz, inxeniera ya inventora austriaca Hedy Lamarr / semeyes / invento las comunicacione inalámbriques, ye dicir, el WIFI.

Si quies llograr daqué, failo. Sigue la to pasión. Non yá por ti, sinón para’l beneficiu de la sociedá, porque vas ser parte d’ese nuevu grupu diversu de persones que va configurar el mundu en que vivimos.

Esta muyer foi quien creo l’espectru enancháu, que ye la técnica responsable d’atopar l’espectru de frecuencia disponible para unviar datos y señales al traviés de los sistemes de telecomunicaciones. En palabres más sencielles ye lo que torga qu’una emisora o canal televisiva se superponga sobro otru.

Años dempués, l’inventor y empresariu alemán Gerhard Muthenthaler, decidiría escoyer el día de la nacencia de l’actriz 9 de payares de 1914, para rindir tributu a toos los inventores del mundu, pero principalmente a Lamarr, quién pasaría a la hestoria nel anonimatu, por cuenta de que dexó la patente del so inventu al exercito de los Estaos Xuníos mientres la segunda guerra mundial.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *