Publicado en Día de...

Día Internacional Para la Tolerancia

El Día Internacional Para la Tolerancia recuérdanos que tenemos de fomentar la comprensión ente cultures y valorar la riqueza de la diversidá humana. Recordemos que la lliteratura ayuda a lluchar contra l’acoso y l’intolerancia. ¿Monstruos? ¡Solo nos cuentos!

En 1994, la UNESCO marcó’l 125 aniversariu de la nacencia de Mahatma Gandhi allanando el camín para la proclamación del 16 de payares como’l Día Internacional de la Tolerancia pola ONU. Esti llibru ilustrativu rinde homenaxe a los valores del Mahatma de paz, non violencia ya igualdá. PDF: Un día con Gandhi

¿Cómo lluchar contra la intolerancia?

  • Lluchar contra la intolerancia esixe un marcu llegal: Los Gobiernos tienen d’aplicar les lleis sobro derechos humanos, prohibir los crímenes y les discriminaciones contra les minoríes y tien de garantizar un accesu igualitariu a los tribunales de xusticia, a los responsables de derechos humanos y a #el defensores del pueblu.
  • Lluchar contra la intolerancia esixe educación: La intolerancia naz de cutiu de la ignorancia, del mieu a lo desconocío y de un sentíu esaxeráu del valor de lo propio. Por eso, ye necesariu educar sobro la tema y enseñar la tolerancia y los derechos humanos a los neños.
  • Lluchar contra la intolerancia rique aportar a la información: La intolerancia ye más peligrosa cuando s’usa con fines políticos o territoriales. Úsense argumentos miqueros, manipóliense los fechos y les estadístiques y miéntese a la opinión pública. La meyor manera de combatilo ye promover lleis que protexan el derechu a la información y la llibertá de prensa.
  • Lluchar contra la intolerancia rique xuna toma de conciencia individual: La intolerancia na sociedá ye la suma de les intolerancies individuales. Por eso, tenemos d’esaminar el nuesu papel nel círculu viciosu que lleva a la rocea y violencia na sociedá.
  • Lluchar contra la intolerancia esixe soluciones locales: Los problemes que nos afecten son cada vez más globales pero les soluciones pueden ser locales, casi individuales. Toos formamos parte de la solución. La non violencia puede ser xuna ferramienta bien efectivo para confrontar un problema, crear un movimientu, o demostrar solidaridá coles víctimes de la intolerancia.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *