Publicado en Día de...

Día Mundial de la Televisión

El 21 de payares ye’l Día Mundial de la Televisión, una efeméride impulsada pola ONU dende l’añu 1996 y que busca favorecer l’usu responsable de la televisión como xuno de les principales canales d’espardimientu d’información pública.

Anque para les xeneraciones actuales, puede pensase qu’Internet ye’l mediu d’espardimientu más importante, lo cierto ye que la web ufiertó a la televisión nueves ferramientes y recursos que, más que movela, potenciar, como por casu los espardimientos en directu y l’accesu a conteníos audiovisuales dende cualquier llugar y dende cualquier dispositivu.

La idea central d’esti día, que puede ser estrapolada al restu de los medios de comunicación, ye que la televisión sirva como axente d’espardimientu de noticies ya información que sía relevante y enriquecedora para los habitantes del mundu.

Programes que promuevan la cultura de paz, qu’eduquen para ameyorar les capacidaes de desenvolvimientu económicu de les naciones y que brinden información veraz y fidedigna de sucesos importantes.

N’Asturies, la nuesa TV rexonal ye la RTPA. Tien programación perinteresante «A la carta«.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *