Publicado en Día de...

Día Universal del Neñu y la Neña

El 20 de payares celebra’l Día Universal del Neñu, un día importante para la infancia por munches razones y que trata de forxar un futuru meyor para tolos neños y neñes del mundu.

«Un futuru meyor para tolos neños»

La proclamación del Día del Neñu en 1954, coincide col Aniversariu de la Declaración Universal de Derechos del Neñu, que se decretó en 1959. Amás, conmemórase l’aprobación de la Convención de los Derechos del Neñu’l día 20 de payares del añu 1989, el más universal de los trataos internacionales.

El Día Mundial del Neñu ye una oportunidá para crear conciencia nes escueles y na sociedá polo xeneral que tolos neños y neñes tean protexíos, seguros, con salú y educación, independientemente del llugar de la so nacencia o procedencia.

Cada añu, los organismos oficiales encargaos de la campaña escueyen una tema para concenciar al públicu. En 2021 la tema de la campaña ye: «Un futuru meyor para tolos neños» y consiste nun grupu de neños y mozos que tán alzando la voz y falando sobro los desafíos de la so xeneración, pidiendo a los adultos que faigan lo necesario pa construyir un futuru meyor.

Por que puedas conocer a esti grupu de defensores de la mocedá, UNICEF publicó xuna web coles sos hestories, ¡conozles equí!

/

Gitanjali Rao, United States

Gitanjali Rao is a 16-year-old scientist, author and promoter of Science, Technology, Engineering and Mathematics from the United States. She likes to use technology and innovation to solve problems and inspire others to be kind.

Her Kindly tool helps detect and prevent cyberbullying through the use of Artificial Intelligence. She also looks to support students, educators, and parents, and recently launched a book where she explains her 5 step process for problem solving. Read Gitanjali’s blog here.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *