Publicado en NATURA

La imaxe del Curiosity que nos amuesa la guapura etérea de Marte

Pue que Marte sía un planeta xeláu y non aptu para la vida terrestre, pero esta imaxen captada pol Curiosity recuérdanos la so gran guapura.

Conforme los *overs qu’anguaño s’atopa esquizando Marte percuerren más paisaxes del Planeta Coloráu, más s’abre la comprensión de que magar allugase a millones de kilómetros de la Tierra, aquel llugar distante guarda xuna guapura particular. Adulces les imaxes de Marte van llegando a los observadores terrestres quien tán a la mira de lo que xaz ente los sos valles y llombes. Pero como na Tierra, xunas instantánees son más espectaculares qu’otres y xuna imaxe especial unviada pol Curiosity, amuésanos na so mayor rellumanza la guapura de Marte.

La NASA esplicó que la so rover Curiosity prindó xuna imaxe dende la so posición más recién a una banda del Monte Sharp, en Marte. Anque cabo resaltar que la panorámica que s’aprecia en color nun ye en sí xuna imaxe real del Planeta Coloráu. Sinón que l’equipu de la misión taba tan inspiráu pola guapura de lo que reparaben los sos güeyos que decidieron faer una combinación.

La panorámica dende’l Monte Sharp

Magar que ye un planeta xeláu que la so atmósfera ye tóxica para la vida terrestre, el Planeta Coloráu tien muncha guapura para ufiertanos. Sobremanera agora qu’el Curiosity atopase nel monte Sharp que s’alza a unos 5.5 kilómetros de la superficie marciana. Ende allúgase’l cráter Gale, que ye una abertura de 154 kilómetros d’anchu que se piensa foi creada nel pasáu por un impactu de choque.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *