Publicado en Nadal

L’Anguleru, el Pá Noel asturianu, va tar en Parque Principáu

¡Atención, families! L’Anguleru, el Pá Noel asturianu, va tar per primer vegada en Parque Principáu’l sábadu 4 d’avientu. Van poder charrar con él y recibirán un diploma para convertise nos sos ayudantes. ¡Toma yá! Inscríbilos yá nel Puntu d’Información col to app. ¡van pasalo en grande!

Esti añu recibimos en Parque Principáu a dos figures navidiegues bien deseyaes polos pequeños de la familia: el L’Anguleru y Pá Noel.

  • Recepción de L’Anguleru, el Pá Noel asturianu Sábadu 4 d’avientu, de 12:00 a 14:00 h y de 16:00 a 20:00 h

¡Ven y dexa que los tos peques conozan en persona a L’Anguleru! Una nueva tradición asturiana que encántanos. Va tar al pie de los llendadores el sábadu 4 d’avientu, de 12:00 a 14:00 h y de 16:00 a 20:00 h, na plaza esterior de la planta baxa.

Van Poder escuchar de primera mano la hestoria d’esti personaxe que, toles Navidaes, percuerre Asturies cola ayuda de los llendadores. En pequeñvos grupos charrarán con él y recibirán un diploma para convertise nos sos ayudantes.

  • Talleres L’Anguleru na ludoteca (so inscripción)
    5 y 6 d’avientu, de 12:00 a 14:00 h y de 17:30 a 20:10 h – A partir de 3 años

Apunta a los tos peques nel Puntu d’Información col to app del Club Parque Principáu por que participen nestos talleres. Los llendadores, ayudantes de L ́Anguleru, dirixirán esta actividá na que podrán conocer la tradición y la maxa d’esti personaxe. Duración: 35 minutos.

  • Tronu Papá Noel. Del 10 al 12 y del 16 al 23 d’avientu de 17:00 a 20:30 h

¡Pá Noel visita Parque Principáu! Y faelo col so tronu, que va tar allugáu na plaza d’ociu, por que los peques puedan apurri-y la so carta de deseos y conocer al so simpáticu y entrañable elfo. ¡Esperámosvos!

  • Talleres «Mañanes con Papá Noel» na ludo (so inscripción)
    El 11, 12, 18 y 19 d’avientu de 12:00 a 14:00 h – A partir de 3 años

Apúntalos nel puntu d’información col to app de Parque Principáu y afaya la hestoria de los deseos de Navidá con Papá Noel y los monitores de la ludoteca. ¡Te llevarás el to propiu adornu para introducir el to deséu navideño para’l to árbol! Duración: 35 minutos

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *