Publicado en Curtiu

‘Migrants’: un conmovedor periplu animáu protagonizáu por dos osos polares

Los grandes problemes a los qu’enfrentamos como sociedá son muncho más fáciles d’entender y d’asumir cuando los personalizamos, anque sía n’un alma de trapu.

Y ye una reflexón a la que podemos llegar enfrentándonos a un retazu de realidá o a unu de ficción fechu para concencianos ún per ún, pero para entender qu’hai inxusticies que nos atañen a toos como colectivu.

Asina ye como esta maravía fecha en stop motion que ye Migrants trescalónos tocando la tema de la inmigración de llenu y el del cambéu climáticu de raspión. Nesti curtiumetraxe animáu, preséntasenos el difícil viaxe d’una osa polar y el so esbardu que se ven obligaos a dexar el so llar árticu en busca d’una nueva vida y una nueva oportunidá d’espolletar n’otru llugar habitáu por otros que sienten iguales a ellos.

La hestoria d’esti curtiumetraxe, amás de tener una carga emocional y social apolmonantes, tamién tien una impresionante manufactura. L’animación, que ye una collaboración ente los estudiantes Zoé Devise, Hugo Caby, Antoine Dupriez, Aubin Kubiak y Lucas Lermytte, ta fecha con técniques dixitales qu’asonsañen al stop motion.

A Migrants nun-y fai falta nin xuna llínea de diálogu pa comunicar de manera clara y concisa xuna problemática aldericada hasta l’enfastiu. Coles espresiones y los gañíos de mieu del adorable cachorru de felpa xenérase xuna dosis de toa esa empatía que falta nes conversaciones y los alderiques de güei.

Nuna entrevista qu’afonda nel so procesu, los directores dixeron:

«Sabíamos que queríamos faer un curtiumetraxe sobro la sociedá y temes d’actualidá. En 2018, hubo xuna discutiniu sobro’l barcu Aquarius, que rescatara a migrantes nel mar Mediterráneu, pero nengún país quería dexar que’l barcu aterrizara nos sos puertos.

Trescalónos ya inspirónos esti eventu como tema de la nuesa película. Asina que fiximos xuna hestoria sobro la tema de la migración, pero cola tema del calentamientu global de fondu y colos osos polares como protagonistes principales, yá que son xuna de les especies más afectaes pol cambéu climáticu».

Esti necesariu retazu de ficción foi premiáu yá en dellos festivales y munches son les voces que s’alcen a favor de que tenga xuna carrera que termine nos premios Oscar. Lo importante, de verdá, ye que tenga xuna carrera directa a los nuesos corazones y les nueses conciencies.

Director/a: Hugo Caby, Antoine Dupriez, Aubin Kubiak, Lucas Lermytte, Zoé Devise
Productor/a: Carlos De Carvalho
Interpretes: N/A
Sonido: Juliette Beha, Felix Vigne
Montaje de sonido: Thomas Rouvillain
Vesturario: N/A
Fotografía: N/A
Edición: Hugo Caby, Aubin Kubiak
Animación: Aubin Kubiak, Lucas Lermytte
Voz en off: N/A
Dirección de Arte: N/A
Efectos especiales: N/A
Duración: 0:08:17
Idioma: None / Ninguno
Genero: Animation
Pais: France
Día de producción: 2020-08-07

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *