Publicado en Festival gastronómicu

Noreña, capital mundial de los callos

Hostelería de Noreña homenaxa a Pilar y Herminia Vilar na 53ª edición de la Fiesta de los Callos pregonada por Sergio Caña y que se desenvuelve dende’l 3 al 8 d’avientu

La ponte d’avientu en Noreña ye’l de Los callos, el platu estrella de la gastronomía local y momentu de la celebración de les xornaes que allos se dediquen dende va décades. Nesta ocasión celebrase dende’l vienres 3 al miércoles 8 d’avientu, anque cola so promoción dende díes antes y los díes siguientes l’efectu llamada de les dureces de Noreña fai que’l consumu xuba percima de la media tanto por autóctonos como por munchos visitantes.

Dende va dellos años por cuenta de la celebración de Los Callos, la organizadora Xunta Local d’Hostelería realiza un homenaxe a persones relevantes pa la traición gastronómica. Nesta 53ª edición decidió homenaxar mientres la presentación de les xornaes a les hermanes Pilar y Herminia Vilar Rial, cocineres del Restorán Letual, como merecíu reconocencia a los sos años nos fogones y a la so notable aportación al caltenimientu de la cocina tradicional noreñense.

L’honor d’apregonar una de les fiestes gastronómiques con más solera n’Asturies recayó nel reconocíu y televisivu cocineru uvieín Carlos Caña, qu’amás ye embaxador de la Indicación Xeográfica Protexía Tenral Asturiana.

Nesta edición son venticinco los establecimientos hosteleros participantes nesta más que relevante cita del calendariu gastronómicu asturianu y que cunta col sofitu y collaboración del Conceyu de Noreña, Asturies Paraiso Natural, Raventós Codorniu y Otea.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *