Publicado en Museos, Xuegos

Agora puedes visitar el Muséu del Prau y descargar les sos pintures n’Animal Crossing

Con esta iniciativa, los xugadores d‘Animal Crossing: New Horizons van poder visitar una representación virtual del Prau y la Quinta del Sordu, llar de Goya. Fonte: Gizmodo.

Siguiendo los pasos del Thyssen, el Muséu Nacional del Prau creó la so propia isla nel videoxuegu Animal Crossing: New Horizons. Los visitantes van poder conocer delles de les obres más emblemátiques del muséu ya incorporar les que más-yos gusten a les sos propies isles.

Ye un videoxuegu de simulación social desarrolláu y espublizáu  Nintendo para Nintendo Switch, cuya fecha de lanzamiento mundial foi’l 20 de marzu de 2020. Ye la novena entrega de la saga Animal Crossing

El Muséu del Prau ye una de les instituciones culturales más importantes del mundu. La pandemia obligó a averase a los mozos de formes más virtuales, con retresmisiones en directu n’Instagram, nes que los mesmos usuarios deciden qué cuadro ver, y agora, col so desembarco n’unu de los videoxuegos de simulación social más importantes de los últimos años.

Gracies a esta nueva iniciativa, los xugadores d’Animal Crossing: New Horizons van poder visitar una representación virtual del Prau y la Quinta del Sordu, llar de Francisco de Goya. Para aportar, solo tienen que baltase na cama ya introducir el códigu de suañu DA-5758-6558-3912.

La isla ta habitada pola pintora flamenca Clara Peeters y el mesmu Goya. Les sos cases son representaciones del Muséu del Prau y la Quinta del Sordu con delles de les sos obres más conocíes, yá sían del Greco, de Velázquez, de Rubens o les Pintures Negres coles que Goya decoró los murios de la so casa.

Los usuarios pueden visitar estos escenarios virtuales y descargar, por aciu códigos QR, les sos pintures favorites. Para ello tienen qu’instalar la app de Nintendo Switch Online nel teléfonu y aportar a la ferramienta Diseños personalizaos d’Animal Crossing: New Horizons.

Esta iniciativa va enmarcada nun proyectu educativu qu’inclúi más de 30 clips de vídeu ellaboraos na redolada d’Animal Crossing para conocer más sobro les obres y los sos autores. Puedes esquizar los vídeos nesti microsite de la web del Muséu del Prau, pero dexámoste dalgunos equí embaxo.


Guías de Animal Crossing: New Horizons

 

 

 

 

*Chinese *State Media *Releases *Video *Mocking *Western *Fears *of *Huawei

 

 

 

 

 

*Reality *Star *Who *Sells *Her *Farts *in *Jars *Pivots *to *Selling *Fart *NFTs

 

 

 

 

 

Sony’*s 61-*MP A7*R IV *Looks *Like *the *New *Mirrorless *Champ *to *Beat

 

 

 

 

 

*TCL *Made *Its *Wearable *Screen More *Comfortable *and *Less *Hideous

Esta iniciativa va enmarcada nun proyectu educativu qu’inclúi más de 30 *clips de vídeu ellaboraos na redolada d’Animal *Crossing para conocer más sobro les obres y los sos autores. Puedes esquizar los vídeos nesti *microsite de la web del Muséu del Prau, pero dexámoste dalgunos equí embaxo.
Xuegos

 

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *