Publicado en Alimentos, Concursu

Estes son los trés meyores hamburgueses d’Asturies

Una d’elles foi escoyida como la segunda meyor d’España.

Un restorán de Xixón quedó en segundu llugar nun Campeonatu d’España d’hamburgueses. L’establecimientu ye’l Berty’s Burguer, que fuera escoyíu ente los diez meyores del certame nacional, nel que participaron 245 establecimientos. La final apostóse ayeri en La Coruña y el xuráu decidió da-y la plata al popular bocáu americanu de carne picao.

El premiu a la meyor hamburguesa d’España llevolu el restorán La Peinta de Madrid pol so Junk Burguer. El segundu puestu foi pal Berty’s y el terceru para Frankie Burguer, tamién en Madrid.

N’Asturies, el podiu encabezolu, como nun podía ser d’otra manera’l Berty’s Burguer de Xixón. El segundu puestu foi para Casa Pedro (Parres) y el terceru para Ca’ Zampola, en La Pola L.lena.

Nel certame participaron 245 establecimientos. La elección de los diez finalistes foi fecha por consumidores, qu’emitieron los sos votos de manera telemática.

La final apostóse’l miércoles en La Coruña. El ganador decidiose n’una cata a palpu que valorada pol críticu gastronómicu d’El País, director de Madrid Fusión, José Carlos Capel; la divulgadora gastronómica Alejandra Ansón y los cocineros con estrella Michelin Pepe Solla, de Casa Solla, Fernando Agrasar, d’As Garces y Diría Espinosa, d’Arbore da Veira.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *