Publicado en Alimentos

Asturies na despensa mundial d’alimentos

El Bancu Mundial de Semiente Svalbard ye un descomanáu almacén soterráu de semiente de miles de plantes de cultivu de tol mundiu, allugáu na islla de Spitsbergen, nel archipiélagu noruegu d’Svalbard. ​

Con una estensión de más de mil metros cuadraos, la que ye la tercer copia de seguridá de plantes comestibles ye la más grande del mundiu. Diseñá pa resistir terremotos, bombes y otres llaceries, conozse-y comu “la cámara del fin del mundiu” y nella podemos alcontrar 18 productos asturianos. De ca planta reserven 500 semiyes, que garanticen la repoblación de la mesma nun escenariu apocalípticu.

Asina, casu de venir una llaceria mundial que ponga en pelligru la población humana, los sobrovivientes podrán esfrutar del trigu de Somiéu, les llechugues de Gozón, les fabes cabraliegues o les cebolles maliayes, pente otres delicies.

Nel Serida hai una copia d’estes mesmes plantes asturianes, a les que s’añaden les de cientos de variedaes de pumares de sidre, p’asegurar la so pervivencia casu de catástrofe.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *