Publicado en Cumpleaños, Teatru

130 años cumple’l Teatru Campoamor d’Uviéu

El cumpleaños del Campoamor, una fiesta multitudinaria. Miles de persones axuntense a les puertes del teatru para esfrutar d’un espectáculu de lluz, color, música y danza. Un aniversariu con muncho arte, ésitu de publico.

Teatro Campoamor / imáxenes
El Conceyu d’Uviéu, al traviés de la Fundación Municipal de Cultura, va rindir un homenaxe especial ya inéditu al Teatru Campoamor por cuenta del so 130 cumpleaños. La celebración va tener llugar el próximu vienres 21 d’ochobre a les 21:00 de la nueche con una representación de 30 minutos na que, de manera teatralizada, va faese una repasada por toles artes escéniques y l’hestoria del teatru a lo llargo de la so esistencia.

L’actividá, que se va desenvolver na entrada del edificiu y sobro la fachada del teatru va consistir nuna representación empuesta por un maestru de ceremonies con música en directu, videomapping sobro fachada y ventanes, espectáculu de lluces y efectos de soníu y actuaciones de directu de «personaxes» que van narrando la hestoria del Campoamor dende la so construcción hasta los nuesos díes.

https://www.nortes.me/wp-content/uploads/2022/10/campoamor1900-1068×695.jpg

 

 

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *