Publicado en Camín de Santiagu

Cuadonga 2022: Camín de los Santuarios

La conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu tien entamáu’l procesu pa configurar un «Camín de los Santuarios”, qu’enllacie grandes focos de pelegrinación d’Asturies, como’l de Cuadonga, en Cangues d’Onís, o’l de la Virxe de la Cueva, en Piloña, con otros del centru de la comunidá como la catedral d’El Salvador, n’Uviéu.

La invitación a participar nel desenvolvimientu d’esti proyectu non solo afecta a los conceyos del Oriente d’Asturies, sinón a dellos de los que traviesa l’itinerariu nel centru de la comunidá. En concretu, van trabayar nel diseñu d’esta ruta los Conceyos de Peñamellera Baxa, Peñamellera Alta, Cangues d’Onís, Onís, Cabrales, Parres, Piloña, Nava, Siero, Noreña y Uviéu, según la enumeración realizada pol mesmu Executivu asturianu a la de referise a la iniciativa.

🥾Compartimos una serie de píldores divulgatives sobro’l “Camín de los Santuarios”, onde vas poder afayar tou sobro l’itinerariu patrimonial ente Asturies y Cantabria. 👣 ✔️Apuerta a tola información en camindelossantuarios.com

 

Con motivu del 1.300 aniversariu de la batalla de Cuadonga, fechu de gran simbolismu n’Asturies, dende la Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu del Principáu d’Asturies se promueve el Camín de los Santuarios, un verdaderu itinerariu patrimonial qu’enllaza la catedral d’Uviéu, Cuadonga y Santu Toribio de Llébana, en Cantabria, trés afitaos fundamentales na hestoria de la Monarquía Asturiana.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *