Publicado en Curiosidaes, Nadal

¿Cuál ye l’orixe del árbol de Navidá?

Anque l’orixe del árbol de Navidá nun correspuende a Inglaterra, foi nesi país onde empezó a estendese la tradición

Nel hemisferiu norte, l’iviernu llega escontra los últimos díes d’avientu. La nieve y les baxes temperatures acomuñen a l’atmósfera navidiega . De xacíu, los motivos cristianos, como les nacencies y la corona d’advientu, son clave na festividá. Sicasí, cuando se piensa nesto, tien de reconocese qu’hai un icono de trescendencia especial. Poques persones conocen, sicasí, l’orixe del árbol de Navidá.


Orixe del árbol de Navidá

Antes del cristianismu, yá taba espublizada una creencia con al respective de los árboles que permanecen verdes y frondosos cuando l’iviernu llega. Acordies con History, en dellos países colgaben cañes d’estes plantes en ventanes y puertes. La idea yera que la vitalidá y pureza de la naturaleza estornara a pantasmes, bruxes, espíritos malinos y enfermedaes.

En concretu, de los antiguos exipcios esprendiose un exemplu similar. Mientres el solsticiu, ellos celebraben el trunfu de Ra, dios del Sol, sobre la enfermedá, enllenando les sos cases con xuncos y palmes pa representar la victoria de la vida frente a la muerte.
¿Cuál ye l’orixe del árbol de Navidá?

L’árbol de navidá, tal que se-y conoz na actualidá, tien el so orixe n’Alemaña, mientres el sieglu XVI. Britannica apunta que tou empezó como una representación que’l pueblu d’esti país faía del árbol del paraísu”. Esta tradición desenvolvíase, específicamente, el 24 d’avientu, fecha que se dedica a l’alcordanza d’Adán y Eva. Al entamu, na planta conmemorativa colgábense oblees, signu cristianu de la redención. Darréu, éstes fueron sustituyíes por galletes de diverses formes.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *