Publicado en Curiosidaes, NATURA

Cría de ballena gris naz frente a grupu d’espectadores

Captáu en video: cría de ballena gris naz frente a grupu d’espectadores. La nacencia y los primeros momentos de la vida de la cría fueron grabaos en video d’un teléfonu celular y un dron polos espectadores d’un cruceru.

Los espectadores d’un cruceru d’avistamientu de ballenes nel sur de California emocionáronse cuando vieron una ballena gris y depués sosprendiéronse cuando’l mamíferu xigante dio a lluz frente a ellos. El video amuesa a la madre y al ñácaru retozando alredor y debaxo del bote de 24 pies y rompiendo la superficie de l’agua..

La nacencia y los primeros momentos de la vida de la cría fueron grabaos en video d’un teléfonu celular y un dron el llunes en Dana Point, al sur de Los Ánxeles.

Los pasaxeros y la tripulación nun bote operáu pol Capitán Dave’s Dolphin & Whale Safari vieron sangre na agua y primeramente tarrecieron que la ballena gris de 35 pies pudiera tar mancada. El capitán del barcu, Gary Brighouse, dixo que cuando toos dieron cuenta de que taben guardando una nacencia, l’ambiente volvióse festivu.

“Pasó del horror a la pura allegría y el plasmu”, dixo Brighouse al OC Register. “Trescalóme hasta’l migollu”.

 

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *