Publicado en Día de...

Día Mundial de la Educación Ambiental

El 26 de xineru celebra’l Día Mundial de la Educación Ambiental, cola cuenta de concenciar a les persones sobro la importancia de caltener y protexer el mediu ambiente, según incentivar la so participación nes iniciatives que se tán llevando a cabu a nivel mundial, pal so caltenimientu. Ye fundamental curiar los recursos naturales del nuesu planeta por que les futures xeneraciones puedan esfrutar y vivir nun mundu meyor.

La educación ambiental como base d’un futuru sustentable.

La educación ambiental ye un aspeutu primordial pa entender la importancia de respetar el mediu ambiente y contribuyir al caltenimientu de los recursos naturales, pa llograr sociedaes sostenibles.

Ye de vital importancia revertir los daños ambientales y amenaces qu’encara’l nuesu planeta, tales como’l cambéu climáticu, hinchentes, balta y fradadura indiscriminada, quemes forestales, estinción d’especies de flora y fauna, ente otres amenaces.

Ye por ello que la Educación Ambiental xuega un papel esencial pa la conocencia, aprendizaxe y modelaxe de conductes y acciones que favorezan la redolada medioambiental. Ye precisu entender que’l mediu ambiente nun tener xuna fonte perenal de recursos, tomando en cuenta que ye un ecosistema vulnerable, dexándonos apreciar al mediu ambiente.

Oxetivos del Día Mundial de la Educación Ambiental

Los principales oxetivos del Día Mundial de la Educación Ambiental son los siguientes:

  • Sensibilizar y concenciar a les persones sobro los problemes medioambientales de la so redolada, con cuenta de xenerar alternatives y soluciones.
  • Destacar la importancia del mediu ambiente y l’equilibriu ente l’home y la naturaleza.
  • Xenerar estadístiques medioambientales pa tomar de decisiones.
  • Incentivar la participación de los gobiernos na adopción de les midíes necesaries pa solucionar los problemes medioambientales

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *