Publicado en Certame

XL Certamen del queso Afuega’l Pitu

Güei domingu tenemos en Morcín el XL Certame del quesu Afuega’l Pitu, onde se va a escoyer a los meyores quesos nes categoríes ‘Roxu de trapu’, ‘Blancu de trapu’, ‘Atroncáu roxu’ y ‘Atroncáu blancu’.

Nel intre del certame, tamién se va apurrir el galardón Queseru mayor d’Asturies al cocineru José Antonio Campoviejo. Trátase d’un eventu que se recupera dempués del parón obligáu pola pandemia, polo que los cielos la boca más esquisitos van querer quitar la sede d’esti manxar asturianu. Y non te esmolezas, porque si te esmolez la to forma física… este mesmu día celébrase, en collaboración col conceyu, el X Trail Afuega’l Pitu. ¡Nun tienes escusa!

Certame del quesu Afuega´l pitu de Morcín. Nel concursu participaron siete de les ocho queseríes que formen la Denominación d’Orixe Protexida (DOP)

La quesería Temia de Grau foi la gran trunfadora del certame de quesu Afuega´l Pitu que se celebró esti domingu en La Foz de Morcín, al llevase trés de los cuatro premios en xuegu. L’otru galardón foi para la quesería Tierra de Tinéu.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *