Publicado en Festival gastronómicu

XVII Fiesta de los Nabos en Morcín y XL Certamen del queso Afuega’l Pitu

El Gran Capítulu de la Confrería d’Amigos de los Nabos de Morcín en 2023 vuelve festexar la so fiesta per San Antón. Esti día na Foz de Morcín toca “besar el nabu”.

Los presidentes de Cruz Roja Española y Reny Pictot, y los cronistes oficiales de Riosa y Morcín van ser investidos como cofrades d’honor.

  • Vienres 13 de xineru ·
    A les 18 hores, col recibimientu a la Confrería de “Nabos y Companhía”, de Carapelhos, en Portugal.
    Cena d’hermandá nel edificiu municipal de servicios múltiples de Morcín.
  • Sábadu 14 de xineru ·
    A les 10.30 hores va tener llugar la misa cantada pol coru “Ars Senatorum”.
    · Desfile de confreríes poles cais de La Foz, l’acompañamientu de la banda de gaites “Xácara” d’Uviéu y l’agrupación folclórica “Pucu Villa” de Riañu (Llangréu).
    · A les 12:00 hores va haber degustación de productos agroalimentarios nel “mercáu”: vinos de Cangas, quesos Afuega’l Pitu, embutíos, nabos, casadielles, miel, otros quesos asturianos… Tamién va haber sidra y cerveza asturiano.

COFRADES DE HONOR DEL XVII GRAN CAPÍTULO DE LA COFRADÍA DE LOS AMIGOS DE LOS NABOS. 14 de enero de 2023. Javier Senent García. Presidente de Cruz Roja Española. Fráncico Rodriguez García. Presidente de industrias lácteas asturianas (Reny Picot) . José Luis Cabo Sariego (cronista oficial de Riosa). Fernando Delgado (cronista oficial de Morcín). COFRADE DE NÚMERO. Carlos Toro (Puerto de Santa María).

· A les 12:45 hores la ceremonia del Gran Capítulu, na ilesia, col nomamientu de los cofrades d’honor. Entrega de los premios del X Concursu “Nabos na cocina”, nel que van participar alumnos de les escueles d’Hostelería d’Asturies. Dempués va tener llugar la comida d’hermandá para tolos presentes -a base de pote de nabos con compangu, quesu d’Afuega´l Pitu y casadielles-.

 

Morcín celebra la gastronomía asturiana
con casadielles y Afuega’l pitu 

Un año más, el concejo de Morcín celebra nuestra rica gastronomía asturiana con la celebración de dos certámenes en torno a dos de los productos más demandados tanto por los asturianos como por los turistas: les casadielles y el quesu Afuega’l Pitu. En VerAsturies queremos invitaros a visitarlos.

XII Edición del Concurso Mundial de Casadielles
Organizado por la Hermandad de la Probe, de La Foz de Morcín, con la colaboración y el asesoramiento del Gremio de Artesanos Confiteros del Principau d’Asturies, se convoca la XII edición del Concurso Mundial de Casadielles. Los y las participantes en este certamen, de acceso libre y gratuito previa inscripción, entregarán al jurado seis casadielles para deliberar cuál es la mejor. Existen tres categorías: Casera, profesional y escuelas. Se entregan cuatro premios, una por categoría, más el premio a la mejor casadiella de Morcín. ¿Todavía no tienes hambre de casadiella? ¡Corre y visita este concurso!

Si solamente con la gastronomía no te sirve… también podrás ver un elemento tradicional de Asturies, como es la puya’l ramu, que se realiza antes de conocer el veredicto del jurado.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *