Publicado en Bienestar

La importancia del «bienestar animal», un oxetivu de l’Axenda 2030

El bienestar de los animales ye l’estáu en que s’atopen los animales qu’esfruten d’unes condiciones de vida fayadices a les sos necesidaes y gocien de bona salú.

Garantizar que los animales qu’apurren carne, lleche, güevos y otros productos d’orixe animal, sían criaos en condiciones qu’aseguren el cumplimientu de les 5 llibertaes:

  1. Apurrir accesu a agua potable y a una dieta fayadiza para caltener la salú.
  2. Apurrir un ambiente apropiao qu’incluya abelugu y una zona de descansu.
  3. Evitar el dolor, les mancadures y les enfermedaes, aplicando midíes preventives, un diagnósticu rápidu y el tratamientu fayadizu.
  4. Respetar el comportamientu natural de la especie, apurriendo espaciu abondu, instalaciones fayadices, y en compañía d’otros animales de la so mesma especie.
  5. Evitar situaciones de mieu o congoxa, y tou sufrimientu innecesariu.

1. Garantizar que los animales qu’apurren carne, lleche, güevos y otros productos d’orixe animal, sían criaos en condiciones qu’aseguren el cumplimientu de les 5 llibertaes:

  • Apurrir accesu a agua potable y a una dieta fayadiza para caltener la salú.
  • Apurrir un ambiente apropiao qu’incluya abelugu y una zona de descansu.
  • Evitar el dolor, les mancadures y les enfermedaes, aplicando midíes preventives, un diagnósticu rápidu y el tratamientu fayadizu.
  • Respetar el comportamientu natural de la especie, apurriendo espaciu abondu, instalaciones fayadices, y en compañía d’otros animales de la so mesma especie.
  • Evitar situaciones de mieu o congoxa, y tou sufrimientu innecesariu.

2. Garantizar que’l personal de les esplotaciones ganaderes y otres instalaciones tengan la formación fayadiza en Bienestar Animal para’l so cumplimientu en toles fases de la vida del animal.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *