Publicado en Llibros Adultos

Llibru interesante pa pensar…

Solo les llárimes d’auténticos sentimientos
van lliberate de la to armadura

El caballeru de l’armadura ferruñosa  ye una novela del escritor y guionista estadounidense Robert Fisher.1​ Trátase d’una obra d’estilu alegóricu, inspirada llibremente nel clásicu El progresu de Pelegrín, y que se suel considerar dientro del xéneru d’autoayuda.​ Ye considerada un superventas.

 

Argumentu: El relatu xira en redol a un heroicu caballeru medieval, quien portaba una bella armadura, que reflexaba les rayaes. Col tiempu, el caballeru avezose a llevala siempres puesta ensin quitar la nin para dormir. Un día, tres les súpliques de la so esposa, por cuenta de que pasara enforma tiempu y escaecíu como yera la cara del caballeru que nin el so fíu recordaba entós decide quitala y afaya que nun puede. Asina ye como empieza un llargu pelegrinaxe para atopar ayuda y poder desfacese de la so armadura. ​ Nesta xornada va recibir l’ayuda del magu Merlín y d’otros personaxes del cuentu popular européu.

“Ponemos barreres para protexenos de quien creemos que somos.
Depués un día quedamos atrapaos tres les barreres y yá nun podemos salir”.

“Nunca esfrutara de lo que pasaba nel momentu. Mientres la mayor parte de la so vida, nun escuchara realmente a naide nin a nada. El soníu del vientu, de l’agua, el soníu de l’agua que cuerre polos regueros, tuviera siempres ende, pero en realidá nunca los oyera…”

“El caballeru lloró más al dase cuenta de que si non se amaba, nun podía amar realmente a otros. La so necesidá d’ellos interpondríase. Neso apaeció’l magu y díxo-y: solo vas poder amar a otros na midida na que te ames a ti mesmu”.

 


  • Caballero: El protagonista, un caballero, el cual se considera como bueno, amoroso y generoso, según el código de honor de la caballería andante, se trata del protagonista.45
  • Julieta: La esposa del caballero, cansada de que su marido no se quite la armadura lo amenaza con abandonarlo si no lo hace.5
  • Cristóbal: El hijo del caballero, un niño de cabellos dorados, quien ya no recuerda el rostro de su padre sin su armadura.
  • Herrero: El hombre más fuerte del reino y servidor del caballero, en un episodio intenta quitarle la armadura.
  • Bolsalegre: El bufón del reino, guía al caballero al lugar donde se encuentra Merlín.
  • Merlín: El mago del ciclo artúrico que ayuda al caballero a llegar a su destino.
  • Ardilla: Una ardilla que acompaña al caballero durante el viaje.
  • Rebeca: Una paloma mensajera que también lo acompaña
  • Sam: El yo interior del caballero que le aconseja, ayudándolo tanto en su camino como a escucharse a sí mismo.
  • Dragón del Miedo y la Duda: Custodia el Castillo de la Voluntad y la Osadía, ayuda al caballero a enfrentar sus miedos y a conocerse a sí mismo.
  • Rey: Rey al que sirve el caballero, ambos se encuentran en el Castillo del Silencio y el Rey le indica cómo conseguir salir.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *