Publicado en Incendios

Riesgu d’incendios n’Asturies, situación II INFOPA

Por cuenta de la situación de riesgu estremo de quemes forestales y al eleváu númberu de fueos activos nel Principáu d’Asturies, activóse’l INFOPA en situación II (Emerxencia con posible afección grave a la población) y la Conseyería de Mediu Rural y Cohesión Territorial dispunxo una serie de 𝗺𝗲𝗱𝗶𝗱𝗮𝘀 𝗲𝘅𝘁𝗿𝗮𝗼𝗿𝗱𝗶𝗻𝗮𝗿𝗶𝗮𝘀 rellacionaes cola custodia del territoriu y la prevención del riesgu de quemes.

 

Situación 2 del INFOPA (Plan de Quemes Forestales) y anunció amás que se tán llevando a cabu los trámites para solicitar el sofitu de la Unidá Militar d’Emerxencies (UME).

Según informa’l SEPA, a estes hores contabilicense n’Asturies 51 quemes forestales, de los cualos la metá tán en revisión per parte de la Guardería de Mediu Natural del Principáu.

El vientu ta complicáu los llabores d’estinción en quemes como l’alcontráu en Tinéu (Lavadoria) onde se suspendieron, enagora, toes los llabores por motivos de seguridá.

1. Queden suspendíes toles autorizaciones de quema dientro de los montes y terrenes forestales. Coles mesmes queden prohibíes les quemes a desganche en finques agrícoles y l’empléu —nos montes o en llugares que los afecten— de pirotecnia o otros artefactos voladores con fueu.

2. Na franxa de 100 metros de terrenes colindantes colos montes, queda prohibida la execución de quemes, según l’usu de fogatas y fogueres.

3. Queda prohibíu l’usu de #cualquier tipu de maquinaria o ferramienta motorizada nel monte.

4. Queda prohibíu’l d’accesu y usu de les pistes forestales qu’escurran, intersecten o colinden con Montes d’Utilidá Pública incluyíos nel Catálogu de Montes d’Utilidá Pública del Principáu d’Asturies, Montes Comunales o cualesquier otra figura al oxetu amenorgar la peligrosidá y facilitar la vixilancia preventiva, salvu pa los llabores rellacionaos coles emerxencies. Queden eximidos d’esta restricción a los propietarios, renteros, vecinos y ganaderos que rican aportar a estes pistes, según los servicios municipales, los servicios de l’alministración rexonal, vixilancia y xestión del Parque y los Cuerpos y Fuerces de Seguridá del Estáu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *