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Santiago Iglesias, una de les mayores promeses de los dos ruedes na rexón.

  • Fonte: LNE /Santiago Iglesias Assolari

Un llanerense rápidu dende’l trubiecu/cuna: el primer asturianu en nacer en 2014 va a tou meter na so moto.

Santiago Iglesias Assolari lleva siendo rápidu dende la so nacencia. Esti llanerense, qu’en 2014 foi’l primer neñu en nacer n’Asturies, relluma al llombu de la so moto.

A pesar de la so curtia edá, yá cunta con una beca para practicar la so pasión, el motociclismu, en superando una prueba onde quedó ente los trelce meyores. Agora va apostar la Copa Ibérica y la Rivas Cup, campeonatos pa neños ente 11 y 12 años, anque él acaba de cumplir nueve. «El mio suañu ye entrar dalgún día en moto GP», confiesa Iglesias, fan acérrimo d’Alex Márquez desque yera pequenu.

«Siempres tuvi enriba de dos ruedes. Nel colexu xugaba al fútbol colos mios amigos y tuvi nel Cuadonga. El balón dáseme abondo bien. Pero’l mio padre ye un gran aficionáu a les motos y un día llevóme a probar con él. Dende esi día encantáronme», narra Iglesias, que recuerda que cuando tenía dos años los Reis Magos traxéron-y el so primer moto, xuna eléctrica. «Sirvióme por qu’empezara a coyer sensaciones y dióseme bien», afirma’l pilotu, qu’antes del so tercer cumpleaños yá montaba xuna moto de gasolina nel Circuitu d’Asturies. «La mayor velocidá a la que punxi ye a 115 kilómetru per hora», reconoz el llanerense, que yá non s’asusta al ponese a esa velocidá. «A la fin acabes acostumando», señala.

Formáu na Herrero School dende los trés años y miembru de la Escuela Motociclista Asturiana, la carrera d’Ilesies dientro del mundu de les motos xube como la espluma. En 2021 dio’l pasu de competir per primer vegada y la resultancia tuvo percima de les mires. Nuna carrera marcada pola agua, l’uvieín robló un meritoriu cuartu puestu. «Cayí cuatro vegaes esi día», recuerda’l pilotu, qu’aun así nunca perdió los ánimos y llogró acabar nuna gran posición pa ser el so estrenu. A partir d’ende, l’añu pasáu participó nel Campeonatu d’Asturies y de Galicia, onde terminó primero y segundu, respectivamente, dexando grandes sensaciones. Amás, tamién participó nel VF Timing, onde quedó segundu en MiniGP 110 y terceru en Minimoto Iniciación.

El so bon rendimientu l’añu pasáu abrió-y les puertes de la Dani Rivas Cup, xuna prueba de selección onde los trelce meyores reciben xuna beca pa poder esfrutar de la so pasión mientres un añu. Iglesias foi unu de los escoyíos, polo qu’agora tien de viaxar hasta circuitos míticos como’l de Zuera o’l d’As Pontes p’apostar un campeonatu de cuatro carreres. Al empar que participa na Dani Rivas Cup, el llanerense va formar parte tamién de la Copa Ibérica ETG. Esta copa consta de trés carreres, dos d’elles n’España y l’otra en Portugal.

Los problemes lleguen a la de realizar los entrenamientos. «Tengo que dir entrenar a Galicia, con tol gastu de tiempu y dineru qu’ello trai. Equí l’únicu sitiu onde les instalaciones sirven pa una moto como la mía son les del Circuitu Fernando Alonso, pero ye l’únicu circuitu de toa España onde tán prohibíes les motos», esplica Iglesias, qu’espera que dende la dirección del circuitu rectifiquen la so decisión p’ayudar al deporte base. «Alonso tamién tuvo 11 años, creo que tendría que velar un pocu pola cantera», añede, col deséu que mientres anguaño les coses camuden y pueda entrenase abargana de casa y asina siguir col so suañu: debutar na máxima categoría del motociclismu internacional.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

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